Annoncering

Collapse
No announcement yet.

data forbrug...

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• data forbrug...

Lidt i tvivl om hvor det skulle være..

Kan man nogle steder se enten i routeren om hvor meget data man sender og modtager samlet? (ikke kun pakker som jeg kan se i routeren).

Eller mon fullrate ved det?

for formange år siden da jeg havde TDC der kunne jeg logge ind og se det online hvor meget data jeg havde sendt/modtaqget..

vh
    Ken

Muligt at se forbrug på ZyXEL P-2812HNU-F1

På ZyXEL 2812HNU-F1, kan det findes under "System Monitor" - "WAN", når man er logget ind i webinterfacet på ZyXEL'en.
    Der er det angivet både i bytes og pakker.

Ønskes forbruget set for de forskellige LAN-porte 1-4 "LAN" og trådløst netværk "Wireless" er det også muligt.
    En Fullrate kunde - Zyxel P2812HNU-F1 - Firmware V1.00(AACC.4)b2_0722_1

Comment

Takker... Men kan så ikke få den til at stemme... eller også ved jeg ikke hvornår den nulstiller, eller om den bare ikke kan rumme over "10gb)

den skriver nemlig at jeg har modtaget 1038270020 Bytes...(efter omregning her http://www.erikoest.dk/bit_byte.htm )

Giver det 1 GB data...

På efter det jeg kan finde om oppe tid.

DSL Up Time: 51 days, 11:46
      System Up Time:64 days, 4:09

Det ved jeg ikke passer ;-)

Comment

Rebootede lige router efter sidste indlæg i går, og har ikke brugt den så meget siden ;-).

så er den allerede på 500 mb, så den kan åbenbart kun tælle op til 10GB.

Comment

Godt at vide, har selv leget lidt med det derhjemme, og kunne simpelthen ikke forstå hvorfor den aldrig talte over 10 gb !

Andreas

Comment

Det gad jeg faktisk også godt at vide. Prøvede selv i et par minutter at finde ud af det, men gav simpelthen op. Skriv endelig hvis du finder svaret, mate.

Mvh.
            Peter

Comment

Working...
            X
            Cooper Webdesign