Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kursus streaming

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kursus streaming

Hej Folkens,

Jeg er pt. på et flex mobilt bredbånd abo, og det har egentlig være fint nok indtil nu.
    Jeg købte på black friday et spejelreflekskamera, og det skal jeg nu til at lære at bruge ordentligt. Derfor har jeg investeret i et lille online kursus ( https://weteach.dk/fotokursus ), som hjælp til at komme igang.

MEN, problemet er nu at nogle af videoerne suger voldsomt meget data, vi snakke 200-300 MB per lektion! - og det er dyrt når man er på flex. Jeg har skrevet til dem der har lavet det at det er voldsomt, når man gerne vil sidde med sin ipad og se kurset mens man leger med sit kamera, men de vil ikke ændre på videoerne lige nu og her.

Så kender i nogle steder, hvor man kan få ubegrænset data og hvis ikke, hvor mange GB tror i jeg skal opgradere til før end at jeg ikke når loftet. Kurset er 21 videoer, men jeg kommer nok til at streame mere i fremtiden, så skal nok alligevel opgradere.

Alternativt, nogle ideer til at kunne se videoerne uden at bruge al sin data? Måske man kan hente dem mens man er på netværk og se dem offline?

Any suggestions?
Working...
X
Cooper Webdesign