Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der lister over hvor Fullrate har rå kobber centraler, og evt. planlægninger?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Er der lister over hvor Fullrate har rå kobber centraler, og evt. planlægninger?

Hej alle,

Er der nogle der har en idé om Fullrate har udgivet en liste over hvilke centraler der er tilknyttet rå kobber, og hvilke der er tilknyttet eBSA? Jeg flytter nok inden for de næste par år og alt efter om Fullrate kan tilbyde VDSL og evt. andre nye teknologier, vil nok have en finger med i spillet omkring det, da det lader til at rå kobber centraler får de nye goder ca. et år eller 2 før eBSA centraler.

Og selv om det virker usandsynligt at sådan en liste eksisterer, er der en liste over planlagte opgraderinger til bestemte centraler? Kan godt forstå at sådanne tider sjældent er 100% præcise, men derfor syntes jeg stadig at det kunne være interessant at vide et ca. tidspunkt for hvornår at vores central bliver opgraderet (hvis den gør!).
    Tak,
    Sebastian

VDSL2 50/10 + ASUS RT-N16 DD-WRT b19342

Tror ikke der er nogen "civile" der har lister Men du kan da altid spørge supporten. De ved det Så kan du også høre om hvordan folks hastigheder ligger i forhold til hvor langt væk du selv vil komme til at være på den central
    Venlig hilsen

Mads Troelsen
    Fullrate kunde, ligesom dig.

Comment

Oprindeligt indsendt af gonX Se indlæg
      Hej alle,

Er der nogle der har en idé om Fullrate har udgivet en liste over hvilke centraler der er tilknyttet rå kobber, og hvilke der er tilknyttet eBSA? Jeg flytter nok inden for de næste par år og alt efter om Fullrate kan tilbyde VDSL og evt. andre nye teknologier, vil nok have en finger med i spillet omkring det, da det lader til at rå kobber centraler får de nye goder ca. et år eller 2 før eBSA centraler.

Og selv om det virker usandsynligt at sådan en liste eksisterer, er der en liste over planlagte opgraderinger til bestemte centraler? Kan godt forstå at sådanne tider sjældent er 100% præcise, men derfor syntes jeg stadig at det kunne være interessant at vide et ca. tidspunkt for hvornår at vores central bliver opgraderet (hvis den gør!).
      Der er ingen offentlige lister jeg kender til med centraler...men da vi nu tilbyder VDSL både på Rå Kobber og via. eBSA burde dette ikke betyde noget

Comment

Ja, jeg fandt da lige ud af i dag at i nu også tilbød VDSL over eBSA centraler. Der skal sgu snart bestilles 40 / 8 Er det muligt at se om vores linje kan trække mere, da jeg husker bestemt at de første par VDSL kunder fik alt hvad deres linje kan trække. Eller er det trukket i hus igen? Vores hus ligger ikke ret langt fra vores exchange - 100 meter kabel højst vil jeg skyde på, så jeg ville da ikke være helt skuffet hvis vores linje kunne trække en 60/15 eller noget i den stil - nu drømmer jeg bare, men det ville det være helt ekstremt hvis det var tilfældet.

*EDIT*

Er der nogle nærmere dato på hvornår præcist at i begyndte at tilbyde VDSL over eBSA? Jeg ser ikke noget under jeres forside...

*EDIT2*

Nå det ser ud til at jeg fik svar i den anden tråd - kun op til 40/8 er muligt på eBSA centraler. Nogle tidshorisont for hvornår man kan se højere hastigheder fra disse?
        Last edited by gonX; 20-09-10, 22:30.
        Tak,
        Sebastian

Comment

Ja, jeg fandt da lige ud af i dag at i nu også tilbød VDSL over eBSA centraler. Der skal sgu snart bestilles 40 / 8 Er det muligt at se om vores linje kan trække mere, da jeg husker bestemt at de første par VDSL kunder fik alt hvad deres linje kan trække. Eller er det trukket i hus igen? Vores hus ligger ikke ret langt fra vores exchange - 100 meter kabel højst vil jeg skyde på, så jeg ville da ikke være helt skuffet hvis vores linje kunne trække en 60/15 eller noget i den stil - nu drømmer jeg bare, men det ville det være helt ekstremt hvis det var tilfældet.
          vi kan kun tilbyde dig de profiler, som ligger på TDC's centraler...så dette er desværre ikke muligt.

Er der nogle nærmere dato på hvornår præcist at i begyndte at tilbyde VDSL over eBSA? Jeg ser ikke noget under jeres forside...
          Jeg har en mail dateret den 29-07-2010...så det er deromking

Nå det ser ud til at jeg fik svar i den anden tråd - kun op til 40/8 er muligt på eBSA centraler. Nogle tidshorisont for hvornår man kan se højere hastigheder fra disse?
          Det er vist Kåre's bord, så jeg bliver dig skyldig.

PS. Vi yder ikke support på linux overhovedet, beklager.

Comment

Oprindeligt indsendt af Terra Se indlæg

Det er vist Kåre's bord, så jeg bliver dig skyldig.
            Vi melder ikke noget ud om eventuelle højere båndbredder før det kommer. Ikke endnu i hvert fald . Så snart der skulle være noget nyt om det, vil vi skrive det her på Forum - ellers tilmeld dig vores Nyhedsbrev, hvis du vil være sikker på at få det at vide som en af de første.

I øvrigt tilbyder vi til vores erhvervskunder helt op til 50 Mbit med 10 Mbit i download, så hvis du har et CVR-nr. er det en mulighed. Læs mere eller bestil med det samme på Fullrate.dk her: http://www.fullrate.dk/erhverv/profe..._professionel/

Comment

Oprindeligt indsendt af Kåre Se indlæg
              (...)
              I øvrigt tilbyder vi til vores erhvervskunder helt op til 50 Mbit med 10 Mbit i download, så hvis du har et CVR-nr. er det en mulighed. Læs mere eller bestil med det samme på Fullrate.dk her: http://www.fullrate.dk/erhverv/profe..._professionel/
              (...)
              Soorry, my bad: Det er ikke med 10 Mbit i upload, men kun op til 5 Mbit.

Comment

Er ikke rigtigt interesseret i den højere download - det er allerede svært nok at finde en gratis host der kan tilbyde 20mbit hastigheder. Upload is where it's at

Og så er man tilmeldt nyhedsbrevet - var faktiskt ikke klar over at man kunne gøre dette på andre emails end dem der er tilknyttet til en egentlig forbindelse.

Jeg ved godt at I ikke tilbyder support på Linux - det er ikke noget problem. Jeg har ikke haft brug for jeres tekniske support på andre områder end modem opsætning.
                Tak,
                Sebastian

Comment

Oprindeligt indsendt af Terra Se indlæg
                  ...men da vi nu tilbyder VDSL både på Rå Kobber og via. eBSA burde dette ikke betyde noget
                  Som jeg forstår det, er det langt fra alle TDCs centraler, der er opgraderet til VDSL -- og det er forudsætningen for VDSL via eBSA.

Comment

Working...
                  X